2/01/2014

saturday randoms

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

1/Paris, 2/yesterday, 3/yesterday night, 4/Alps

Perjantai oli oikein ihana päivä. Sain kokeen nopeesti tehtyä ja suuntasin koulusta suoraan mun baen luokse, jossa se teki ihan oma-alotteisesti mulle ihanan aamupalan. Sieltä jatkoin kodin kautta koulumuidujen kanssa syömään ja llalla juhlittiin Petran ja Linnean täysikäisyyttä isolla kokoonpanolla vuokratussa tilassa. Ihania ihmisiä, ihana ilta...!

Tänään oon viettäny ekaa kertaa tänä vuonna kunnon kotipäivää. Vaihdoin aamulla mun huoneen järjestystä ja sisustin siitä enemmän mun näköstä ja ei vitsit ku tuli ihana fiilis! Sen lisäks maalasin pitkästä aikaa ja nyt katon mun pikkusisarusten kanssa Putousta, ja koen samalla myötähäpen aaltoja.

2 comments:

  1. Joo, mul ihan sama ettei se putouksen huumori naurata - en tajuu mitä hauskaa siinä on :D (ellei toi sun lause sit ollut sarkasmia ja se oikeesti naurattaa sua paljon :Ddd)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei ollu sarkasmia :-D niin huonoja juttuja!

      Delete