1/04/2014

byebye bloggaus

Untitled

Monet teistä ovat varmasti huomanneet ettei bloggaus oo ollu mun ykkösjuttuna enää pitkään pitkään aikaa. Siihen on hyvin paljon syitä, mutta suuripana on mun oman innon puute. Tää ei merkitse mulle enää samaa kun aikasemmin - sillon kun olin vielä ajatusmaailmaltani täysin eri ihminen. Mun arvot ja unelmat on muuttunu vuoden sisällä ihan ympäriämpäri ja tää puuha ei enää valitettavasti tarkota mulle samaa. Pakko myös myöntää, että mua ahdistaa se että tietyt sukulaiset ja tutut lukee tätä, ja joudun siksi rajottaa sisältöä niin paljon. Tuntuu tyhmältä bloggata vaan pienestä osasta mun elämästä, ja pitää tietynlaista mainetta yllä. En halua tehdä tätä puolella sydämellä, se ei ole reilua kenellekkään. 

Haluun nyt vaan kokeilla siipiäni muissa asioissa ja ottaa aikaa ittelleni. Pidän siis taukoa tästä puuhasta ja jos innostus palaa tulen ryminällä takaisin. Siihen asti sanon moikat teille ihanille ja suuret kiitokset kun saitte mut hymyilemään päivä toisensa jälkeen. Tää on ollu ihan uskomaton matka ja elämäni suurin saavutus so far. Pysykää kuuloetäisyydellä - saatan tulla jo mitä pikemmin jo takaisin! Infoan teille blogin tulevaisuudesta heti kun olen päättänyt mitä haluan tämän kanssa tehdä. Piilotan blogin myös muutaman päivän sisällä.

Pusuja ja rakkautta kaikille teistä!

5 comments:

  1. Tiedätkö, toi teksti on kuin suoraan mun ajatuksista. Itsellä bloggaaminen tuottaa nykyisin samankaltaisia ajatuksia.

    Harmi kuitenkin kun lopetat, sillä tykkään blogistasi paljon :) tosin ymmärrän täysin miksi teet näin ja se on rohkea päätös. Kaikkea hyvää sulle ja toivotaan että joskus vielä saamme lukea sun postauksia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihanasta kommentista!! Just sunlaisten lukijoiden ja kommenttien takia lopettaminen jäi kaivertaa ja oli pakko tulla takasin, puss!

      Delete
  2. Voi juku... Hope you come back - yks aidoimmista blogeista mitä on!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon, ihana kuulla! Ja täällä ollan taas ja sairaan innoissaan! :)))

      Delete