1/26/2014

bäckk in business

Untitled

 Oon miettiny asioita pitkään ja hartaasti ja päättäny palata takasin blogimaailmaan - mutta hiukkasen eri tavalla.
Tää blogi on mun elämän isoin saavutus, josta en oo koskaan ollu tarpeeksi ylpeä. En tiedä syytä, mutta luulen sen johtuvan siitä etten blogin alkuvaiheilla tienny kuka olen ja mitä haluan. Matkin muita bloggareita ja jämähdin siihen liian pitkäksi aikaa. Eikä tää sen takia koskaan ulkomuodoltaan tai sisällöltään tuntunut omalta. Onneksi ei koskaan oo liian myöhäistä muuttaa asioita. Päätin tehdä tästä itseni näkösen, postailla vain silloin kun siltä tuntuu ja olla ylpeä saavutuksestani! Aion myös olla välittämättä sukulaisista ja tutuista, jotka lukevat tätä. 
  
Tauon aikana huomasin, että mun on pakko päästä kirjottaa mun päivästä ja ajatuksista ja ette arvaakkaan kui paljon mun muistiot on täynnä löpinää mun päivistä ahha. Tosta sen näkee, että oon kasvanu tän asian parissa ja ois supertyhmää lopettaa tähän! Mulla oli myös kauhea ikävä sitä tunnetta kun sain kivan postauksen tehtyä ja sitten vielä joku ihana lukija kehu sitä. Niistä tuli aina niin ihana fiilis! Ihanaa vielä huomata, ettei melkeen kukaan oo lopettanu seuraamista, puss!

Piilotin melkein kaikki vanhat postaukset ja muutan ulkoasua heti kun kerkiän plus koitan saada nuo parin julkisen postauksen kuvatkin näkyviin. Fresh start!

6 comments:

  1. jee ihanaa saada sut takasin :-)

    ReplyDelete
  2. tervetuloo bäk in busineess! :3

    ReplyDelete
  3. Naaw, ihanan vastauksen olit mulle kirjottanu tonne edelliseen postaukseen. Merkitsi paljon että bloggari vastas mulle, vaikka ihan tavallisia ihmisiähän tässä vaan kaikki ollaan. Kiva et oot palannu! :)

    T: edellisen postauksen ano

    Ps. En tiiä lähettikö tää äsken kesken viestin mun kommentin vai häviskö mun teksti bittiavaruuteen, mut jos se keskeneränen tuli niin älä hyväksy sitä haha! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaan kommenttiin kuuluu vastata ihanasti :) Ja on aivan ihanaa olla takasin varsinkin kun saa näin kivoja kommentteja ja oon ihan täynnä inspistä! Toivottavasti tästä nyt tulee jotain!

      Ahahah en oo saanu mitään kommenttia, joten se on varmaan sitten kadonnu jonnekkin :-D

      Delete
  4. jeeee oot paras <3

    ReplyDelete