12/01/2013

my theory of life

Untitled

Oon aina ajatellutt, että kaikki asiat tapahtuvat omista syistään, viime kesänä kaiken sen tunnemyrskyn keskellä aloin pohtia tätä ajatustapaa syvemmin. Löysin oman teoriani elämästä, ja se on ihanaa.
Kohtalo - asia johon uskon koko sydämelläni. Mun mielestä jokaiselle on tarkoitettu tietyt ihmiset ja asiat, ne pitää vain monen mutkan kautta löytää. Jotkut asiat tulevat helpommin kuin toiset, mutta mikään ei koskaan tipu taivaalta. Jokaiset valinnat vaikuttaa kaikkeen, ja olemalla oma itsensä, ennakkoluuloton ja kuuntelemalla omaa sydäntä pääsee aina lähemmäs kohtaloaan. Tekemällä tyhmiä valintoja, jää omaan kohtaloon kuuluvia asioita tapahtumatta.

Vaikka tää on mun mielestä ainut selitys maailmankululle, helpottaa se myös tyhmien asioiden käsittelyä. Pieleenmenneet asiat ja suunnitelmat oli vain vääränlaisia, ja reittejä ihan vääriin suuntiin. On helppo olla positiivinen, huoleton ja onnellinen, kun kaikkiin juttuihin löytyy aina selitys.

3 comments:

  1. Mäkin uskoin ennen vahvasti kohtaloon, mutta oon alkanut viime aikoina miettimään koko juttua uudelleen. Kirjoitit, että tekemällä valintoja, jää omaan kohtaloon kuuluvia asioita tapahtumatta. Eikö ne tyhmätkin valinnat ja niitä seuraavat tyhmät asiat kuulu kohtaloon? Miten tietää, mikä päätös on oikea, kun aina, joka tilanteessa voi ajatella "seuraan mun kohtaloa", mutta sen jälkeen voi helposti vain vaihtaa suuntaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin sepäse! En tiedä, mutta ite vaan kuuntelen sydäntä ja teen just niin kuin parhaalta tuntuu. En koskaan "seuraa omaa kohtaloa" vaan elän niin kuin haluan ja jos oon menossa väärään suuntaan niin se pistää mulle vastoinkäymisiä (8

      Oon tosi huono selittää tätä omaa näkemystäni, mutta toivottavasti tosta saa ees jotain tolkkua, ahaha!

      Delete
  2. olipas uudenlainen näkemys! hauska lukea tämmösiäkin postauksia sulta :>

    ReplyDelete